Нашао сам га на Гоогле-у! Да ли сте кршилац ауторских права?
Позадина радне површине Слика Ајфеловог торња ноћу

Веб локације за тапете приказују фотографије осветљених споменика као позадину, а неке и од њих зарађују. Да ли су они сада прекршиоци ауторских права?
Позадина на валлпаперама.цом
Закон о интелектуалној својини (ауторским правима)
Као што већина вас зна, пратим чланке о закону о ауторским правима као што ловац на псе јури псе (извините, политички коректан израз је службеник за контролу животиња).
Они који ме прате знају да се на мрежи не пише много о кршењу ауторских права што избегава моју обавештење.
Неколико чланака ми је посебно дошло у поштанско сандуче у вези са питањем кршења ауторских права споменика Атомиум у Белгији и Ајфеловог торња у Паризу у Француској.
Након што сам прочитао око пет чланака, помислио сам да је цела ствар смешна, па сам је једноставно одушевио.
Али сада, двадесетак или више чланака касније, САБАМ (белгијска агенција за заштиту ауторских права која спроводи ауторска права за споменик Атомиум) и „Социете д'Екплоитатион де ла Тоур Еиффел“ (оперативна компанија која има ауторска права на Ајфелов торањ) добијају озбиљни у вези са овим, и они подижу таман толико смрада да објављују вести из целог света.
Земље Европске уније, Француска, Белгија и Италија део су Бернске конвенције, о којој сам опширно писао у прошлости. Обично се сви чланови слажу да се придржавају закона о ауторским правима како је наведено у Бернској конвенцији, али им је дозвољено да унесу неке измене и допуне како би их прилагодили потребама своје земље.
ДО Директива о ауторским правима је издат 2001. године, а због нејасних формулација, Француска, Белгија и Италија одлучиле су да прате ритам другог бубњара како би одабрале коју од директива ће поштовати, а да и даље остану чланице Бернске конвенције.
Резултати су доозие.
Потенцијални прекршиоци ауторских права?
Свако ко користи одређене слике јавних зграда у Белгији, Италији или Француској крив је за кршење ауторских права.
- ЕУ Обсервер, чланак од 4. новембра 2014
Први део: Споменик Атомиум у Брусселлс-у
У Великој Британији, Холандији и Немачкој свако може да фотографише јавне зграде за употребу било где, без бриге да ће бити тужен. То укључује неке од зграда Европског парламента у Бриселу и у Стразбуру, али не и Атомиум.
Од априла 2008. године, Белгија је забранила фотографисање споменика „Атомиум“, који је изграђен 1958. године за Светски сајам у Бриселу 1958. године.
Па ако су забранили фотографије, шта су урадили у вези са свим постојећим фотографијама?
На фотографијама су зацрнили облик споменика због чега, по мом мишљењу, изгледају глупо - као што се види на следећој фотографији.
Према чланку на веб локацији ЕУ Обсервер, према речима Димитра Димитрова, стручњака за политику за европско поглавље Викимедиа у Бриселу:
Ако направите слику Атомиума и ставите је на Фацебоок, то представља кршење ауторских права. Само људи који фотографишу у непромотивне сврхе на приватним веб локацијама не морају да траже [дозволу за коришћење]. '
Не разумем како се то сматра кршењем ауторских права на Фацебоок-у, јер Фацебоок корисници обично немају контролу над оглашавањем на бочним тракама.
На исти начин, ако су фотографије постављене у њихове „приватне фотоалбуме“ на Фацебооку, па самим тим и у непромотивне сврхе, зашто се онда Фацебоок сматра кршењем ауторских права. Изјава стручњака за политику Димитар Димитров ме просто запањује.
Да бих додао моју забуну, стварна веб локација Атомиум каже: свака употреба слике Атомиума мора бити предата [организацији] пре него што се објави. '
Па, који је тачан?
Цензурисана фотографија белгијског споменика Атомиум

Цензура Атомиума са спомеником је поцрнила. хттпс://цоммонс.викимедиа.орг/вики/Усер:Ромаине
Викимедиа
Ко треба да добије дозволу?
Ако зарађујете на употреби фотографије, будите спремни да затражите дозволу или да вас оптуже за кршење ауторских права и искашљавање новчане штете.
Ако користите фотографију на „приватном веб месту“ (у некомерцијалне сврхе), веб сајт ЕУ Обсервер каже да не морате да тражите.
Претпостављам да сви они новинари који су своје фотографије Атомиума продали на светском сајму у Бриселу 1958. године и од тада проналазе споменик поцрњели на својој фотографији.
То мора да је неки кућни посао који прати све те фотографије!
Када је САБАМ, белгијски агент за ауторска права за Атомиум, полагао право на интелектуално власништво широм света на свим репродукцијама Атомиума, издали су захтев да одређена веб локација Сједињених Држава уклоните све Атомиум слике са његових страница.
Одговор америчке веб странице био је да на место слике Атомиум поставе писмено упозорење, поручујући читаоцима да не сликају фотографије Атомиума јер ће бити тужени због кршења ауторских права.
Сигуран сам да је то наишло на велико одобрење Белгије. Не.
Веб локација се коначно одлучила за употребу реплике модела Атомиума који је изграђен у Аустрији. На другим местима су све слике стварног споменика поцрнио да поштују белгијске законе.
Као одговор, гласноговорница САБАМ-а поновила је да свако ко жели репродуковати слику Атомиум у било којој публикацији или на веб локацији МОРА имати претходно одобрење које је већ достављено САБАМ-у пре објављивања фотографије.
Дакле, постављам ово питање - ради аргумента, а не зато што желим да користим фотографију Атомиума:
- Шта спречити некога ко гледа фотографију у нечијем 'приватном фото албуму' да не изврши маневар познат као 'десни клик мишем, а затим сачува на радној површини', тако да може користити фотографију као своју где год пожели, за профит или не?
Ништа.
Ово ће бити тешко - ако не и немогуће - провести.
Претпостављам да ћемо о томе слушати још 62 године, јер права на коришћење ауторских права за Атомиум не истичу до 1. јануара 2076 - што је 70 година након смрти његовог носиоца ауторских права Андреа Ватеркеина.
Није да је то важно некоме осим мени, али занимљиво ми је што они верују да затамњивање слике Атомиум, остављајући силуету облика, решава проблем кршења ауторских права. Чини се као да треба проћи много посла без икаквог задовољства.
Ваше мишљење?
Ајфелова кула

хттпс://ввв.флицкр.цом/пхотос/сетаоу/4558372935/
Херве БРИ на флицкр.цом
Језик француског закона о ауторским правима
Према Википедији:
'У јуну 1990. године, француски суд пресудио је да је посебан осветљавајући приказ на {Ајфеловом торњу 1989. године (100. годишњица Товер-а) био' оригинална визуелна креација 'заштићена ауторским правима. Касациони суд, француски суд у крајњем уточишту, потврдио је пресуду у марту 1992.
„Социете д & апос; Екплоитатион де ла Тоур Еиффел (носилац ауторских права) сада сматра да је свако осветљење Куле под ауторским правима. Као резултат тога, више није легално објављивати савремене фотографије Куле ноћу без дозволе у Француској и неким другим земљама. [Провођење] ауторских права је контроверзно.
„Директор документације за тадашњу експлоатацију турнеје Еиффел (СНТЕ) Социете ноувелле Степхане Диеу коментарисао је у јануару 2005. године:„ То је заиста само начин управљања комерцијалном употребом слике, тако да она није & апос ; користи се на начине које не одобравамо. '
„Међутим, такође се може користити за забрану објављивања туристичких фотографија Куле ноћу, као и за спречавање непрофитног и полукомерцијалног објављивања слика Куле. Француска доктрина и јуриспруденција традиционално дозвољавају слике које садрже дело заштићено ауторским правима све док је њихово присуство случајно или додатак главном представљеном предмету, што је образложење слично & апос; де минимис & апос; правило.
„Стога СЕТЕ није могао да затражи ауторска права на, на пример, фотографије панорама Париза које укључују осветљену Кулу.“
Напомена аутора: Панорамски погледи који случајно угледају осветљени Ајфелов торањ никада нису сматрани кршењем ауторских права, према Друштву.
Према хттп://ввв.тоуреиффел.парис: (нагласак мој)
„Ајфелов торањ ... спада у јавно власништво. Дневни погледи са Ајфеловог торња су без права. Међутим, различита осветљења су подложна ауторска права као и права бренда .
„Професионална или комерцијална употреба ових слика подлеже претходном захтеву„ Социете д’Екплоитатион де ла Тоур Еиффел “(оперативна компанија Ајфелове куле или СЕТЕ). Навод „Ајфелов торањ“, имена различитих служби понуђена на споменику као и имена домена такође су регистровани. '
Други део: Кршење ауторских права Ајфеловог торња, Париз, Француска
По свему судећи, Ајфелов торањ, саграђен 1889. године, требало би да буде заштићен ауторским правима да би свако могао да га слика и дели његову слику - било на мрежи или у штампаном чланку.
И бесплатно је. Али само ако је фотографија пукла по дану.
Шта?
То је тачно, само ноћне фотографије осветљеног Ајфеловог торња заштићене су ауторским правима.
Па, ко би могао помислити тако нешто - да фотографије историјске зграде могу бити заштићене ауторским правима, али само ако су снимљене ноћу?
Мислим да би ово могло озбиљно ометати будући туристички промет ка светлосним емисијама Ајфеловог торња.
Неки људи (посебно туристи) овај закон називају смешним, а неки људи (посебно туристи) оспоравају саму идеју овог готово заборављеног закона о ауторским правима Европске уније тако што отворено објављују своје фотографије (и ИоуТубе видео снимке) овог прелепог дела архитектуре у пуном сјају , осветљен ватрометом и шареним светлима наспрам ноћног неба.
Али као што сам питао у првом делу горе, ко ће рећи да, након што добијете дозволу, неко неће копирати вашу фотографију или видео?
Мислим да је ово питање одбегли воз, спреман за излазак из колосека.
Колико видим, заиста не постоји начин да се примене ауторска права, с обзиром на то да је Ајфелов торањ таква туристичка станица, позната широм света и да је сликана више него енглеска краљевска породица. (Мислим. Хахаха)
Тачно је да су се од почетка 1900-их појављивале разне емисије светлости, изведене уз свеће и / или гас. Али крајем деведесетих додата је ЛЕД светлосна емисија.
Експлоатационо друштво Туризма Ајфела спроводи ауторска права и морате им писати да бисте затражили дозволу за објављивање вашег ноћно време фотографије Ајфеловог торња.
Зацрни се, или Елсе!
Па размислите о овоме логично.
Да ли ће носилац ауторских права за Ајфелов торањ захтевати од сваког корисника „за профит“ да „оцрни“ споменик Ајфеловом торњу само да не би допринео кршењу ауторских права?
Колико је новинара, историчара, најамних фотографа и власника веб страница направило ноћне фотографије Ајфеловог торња и објавило их у штампи, у видео записима и другде на мрежи? Превише за схватити.
Постоје стотине веб страница за тапете које продају или излажу осветљене споменике попут Ајфеловог торња.
По мом непрофесионалном мишљењу, овај случај би могао бити поднет под ставком „никад се неће догодити“ ако се кршење ауторских права икада настави на суду.
ИоуТубе видео снимци осветљеног Ајфеловог торња
У овај чланак уврштавам два ИоуТубе видео снимка који приказују Ајфелов торањ ноћу.
Ради аргумента, рецимо да су оба власника ИоуТубе налога добила дозволу за објављивање својих видео записа.
Сад кад су њихови видео снимци објављени на ИоуТубеу, шта спречава некога да их дели, баш као што радим овде у овом чланку?
Ништа.
Да ли то такође чини „мене“ кршитељем ауторских права само зато што их делим?
Не мислим тако.
Иако вам данас кажем да ће кршење ауторских права Ајфеловог торња бити готово немогуће извршити, то не значи да одређени људи попут Беионце & апос; а други неће бити издвојени и дати пример само због своје познате личности и коришћења осветљеног Ајфеловог торња.
Трећи део: Број познатих прекршилаца ауторских права
Иако бисте мислили да ризикујем да ме ошамарују обавештењем о кршењу ауторских права, тврдим да је мој чланак овде у сврху коментара, што је према Бернској конвенцији дозвољена употреба.
Погледајмо друге који би се могли сматрати потенцијалним „кршитељем ауторских права“.
Беионце и амерички магазин
Међу њима је и певачица Бијонсе, која је на Инстаграму јавно поделила фотографије породичног одмора у Паризу са својим мужем и дететом, јасно приказујући осветљену - и неосветљену - Ајфелову кулу као позадину.
Мислим да би се то сматрало „некомерцијалном“ употребом, осим ако јој се не плати за оглашавање на њеном Инстаграму.
Међутим, УС Магазине су направили следећу причу у својој колумни „Мама са славним лицима“ користећи исте фотографије. Од писања овог текста нисам прочитао где је амерички магазин или Беионце погођена тужбом због повреде ауторских права у вези са објављивањем њених фотографија Ајфеловог торња ноћу.
Али ако се Беионце икада догоди, то неће бити први пут да се суочи са тужбом због кршења ауторских права.
Један од њених бивших резервних певача тужи је због тога што је његову песму ставила на њен албум, а да није тражила његово одобрење или платила привилегију. Тражи одштету од 3 милиона долара!
Уз мало среће, Бијонсе ће стећи одређено искуство са том тужбом пре него што преузме град Париз, Француска. Иако 'није' лично објавила фотографије у америчком магазину, она је власник.
Ако дође до гурања, могла би се сматрати одговорном за кршење ауторских права њених фотографија, јер би морала да потпише издање часописа да их објави.
Ни супруг Беионце нису непознати ни због оптужби за кршење ауторских права. Јаи З-а, заједно са Кание Вестом, тужио је Сил Јохнсон због кориштења узорка његових 'Различитих удара' из 1967. године. Сил Џонсон је ветеран у томе, туживши многе извођаче у последњих 20 година. Јаи З и Кание Вест решили су овај случај ван суда, према ТМЗ.цом.
Између њих двојице и правног тима магазина УС Магазине, спровођење овог ауторског права можда се никада неће догодити.
А ако Друштво не победи у њиховој тужби за повреду ауторских права са Беионце & апос; и Јаи З, тада овај аутор, власници ИоуТубе видео снимака који се налазе у овом чланку и сви ови људи такође ће бити на јасном месту.
Предиван видео снимак Ајфеловог торња на фотографији са временским интервалима
Повреда ауторских права?
Ја само делим њихове видео снимке са вама и они ће остати овде са овим чланком све док ни ја ни власници ИоуТубе налога нисмо угашени.
Авесоме Лигхт Схов на Ајфеловом торњу
АНКЕТА: Шта ви мислите?
Изворна листа
ЕУ Обсервер - први објавио причу
Торрент Фреак - њихов чланак ме је просветлио да је дељење фотографија вашег омиљеног бенда кршење ауторских права.
Блоомберг Невс - једна од водећих новинских агенција у Сједињеним Државама
Цонде & апос; Наст Травелер - „Где добити најбољи поглед на Ајфелов торањ“ - приказује презентацију Ајфеловог торња од 10. новембра 2014.
Обилазак Ајфелове веб локације - не помиње се ништа о томе да је Ајфелов торањ заштићен ауторским правима (дању или ноћу!)
Википедиа - Ајфелова кула
УС Магазине
МТВ Невс
инстаграм
Закључак
Чини се да је Ајфелов торањ једно ауторско право које никада неће истећи - то јест, све док постоји Друштво за експлоатацију Ајфеловог торња у Паризу у Француској.
Ово је такође једно ауторско право које ће се можда показати најтежим за спровођење.
Ако бивши резервни певач може да тужи прекршиоца за 3 милиона долара за песму, питам се колико аутор лајт-емисије за Ајфелов торањ може да тужи потенцијалне прекршиоце за ...
Рацхаел О & апос; Халлоран, новембар 2014
Овај садржај је тачан и тачан у складу са ауторским знањем и није намењен замени формалних и индивидуализованих савета квалификованог стручњака.
2014 Рацхаел О Халлоран
Коментари
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 30. јануара 2015:
Здраво Пег, хвала што си прочитала овај чланак и коментарисала. У вези са вашим најновијим чвориштем о вашој крађи фотографија, желим да вас упутим на мој чланак овде:
хттпс: //дисцовер.хубпагес.цом/тецхнологи/Спотлигхт ...
Пицаса је Гоогле-ов програм за уређивање фотографија који је тако лак да то може да уради моја 9-годишња унука.
Покушајте, чак и на фотографијама које правите као што су: плакати, колажи итд.
Пег Цоле са североистока Даласа у Тексасу 30. јануара 2015:
Хвала на овом информативном чланку који изазива размишљање. Заиста нам даје паузу да размислимо о свим камерама и видео опреми због којих је тако лако снимити догађај. Упркос свим упозорењима издатим пре почетка емисије у којој сам био у Лас Вегасу, видео сам неколико људи како користе своје телефоне за снимање представе. Претпостављам да ће они објавити видео на ИоуТубе-у и потом га уновчити, а биће одговорни за кршење ауторских права. То је постао чудан свет.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 15. јануара 2015:
Цатхерине Гиордано,
Ја то видим тако за јавне зграде. Реч „јавност“ подразумева да је на јавном месту, како би јавност уживала и дивила се. За многе људе део дивљења подразумева фотографисање. Наше је право да фотографишемо јавне зграде, јер то чинимо толико да означимо да смо посетили тамо као и да покажемо другима који можда никада неће посетити ова места.
Мозгалици који су писали овај закон боље би рекли да је фотографисање у току заштићене ауторске светлосне емисије забрањено (слично као у биоскопу), па чак и тада, и даље кажем да ће бити у немогућ положај за спровођење овог смешног закона.
Читав овај број оцрњује реч „ауторска права“ за све који уживају да их имају.
Хвала на посети и коментару.
Цатхерине Гиордано из Орландо Флориде 15. јануара 2015:
Мислим да су ауторска права предалеко. Ако неко направи фотографију, то је његова фотографија. Имамо могућност писања фотографија јавних зграда и јавних места.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 26. новембра 2014:
СхерриДВ,
Хвала вам што сте поново посетили. Радим на чланку, покушавајући да осигурам да се сва моја имена укрсте и зато ме не туже због погрешног навођења чињеница или имена. лол Надам се да ће бити спремно до понедељка.
СхерриДВ 26. новембра 2014:
Радујем се вашем чланку о ауторским троловима.
Слажем се да је Цреативе Цоммонс лиценца можда бољи пут.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 26. новембра 2014:
СхерриДВ, мислим да је то вероватно једини начин на који многи од нас виде чуда страних земаља или чак у својој земљи због своје удаљености од нас. Сви заједно живимо кроз фотографије и то је национално прошло време, ако не и светско прошло време.
Уз Ајфелов торањ, тражење професионалаца да би им могли наплатити накнаду за коришћење музичке светлосне емисије или веће паре, водећи их на суд због непоштовања прихода где могу да наплате високу финансијску штету преко ограничења од 150.000 америчких долара - ово врло добро може бити пример ауторског трола (неко ко добије ауторско право за неко дело, а затим тражи скривене начине да на њему заради.)
Више о троловима о ауторским правима у предстојећем чланку.
Не кажем да је Друштво у Паризу у Француској трол о ауторским правима, али ако је једини разлог за обезбеђивање ауторских права био додавање у њихову финансијску касу због кршења ауторских права, онда би ципела могла стати.
Можда би било боље да на њу ставе лиценцу Цреативе Цоммонс и дозволе корисницима да је користе под одређеним условима, уместо да вриште кршење на сваком кораку - чак и тренутне снимке.
Свет ауторских права се помамио. Ово је само један случај када се показује истинитим.
Хвала на читању и на коментару.
СхерриДВ 25. новембра 2014:
Вау, шта ће следеће бити заштићено ауторским правима? Мислим да је сјајно што људи могу делити слике и видео записе са другима, било да су на личној или профитној страници. Често ћу то једини начин да у животу видим нека места и ствари. Хвала на чланку.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 17. новембра 2014:
ФлоурисхАниваи, то је смешно! Али морао сам о томе да пишем, јер једноставно нисам могао да прођем идеју да ће дати све од себе у покушају да се примене ауторска права. Видећемо. лол Хвала на читању и коментарисању. Добро је вратити се, сустизање дела је тешко. Али, покушавам. :)
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 17. новембра 2014:
вквок, Све је у новцу. Али спровођење ових ауторских права биће готово немогуће с обзиром на то колико су фотографије широко распрострањене. Хвала на палцу и што сте прочитали мој чланак.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 17. новембра 2014:
аллпурпосегуру, Закон Сонни Боно (створен за његовог живота, али донесен након његове смрти) додао је више времена ауторским правима наводно да би аутори могли да профитирају. Али ако су мртви, ко заиста зарађује овде? Државни пуч америчке владе био је у могућности да што дуже држи ствари ван јавног власништва и прикупља накнаде, што доказује нова понуда у јавном власништву САД-а која НИЈЕ додељивана сваке године до 2019. Неовлашћено подметање? Можеш се кладити. А овај чланак о споменицима који су заштићени ауторским правима је још један пример за то. Само ће бити питање времена када ће САД ухватити и започети ауторска права на споменике у овој земљи. Хвала на читању и коментарисању.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 17. новембра 2014:
Едди, Идеја о ауторском праву на зграду и даље ми се чини смешном након свих истраживања која сам обавила. Свратићу да видим шта сте објавили. Ваш кутак света је само спектакуларан и веома сам вам завидна што можете да живите на тако дивном месту. Имаш велику срећу. :) Хвала што сте одвојили време за читање и коментарисање.
ФлоурисхАниваи из САД 17. новембра 2014:
Понекад су људи смешни. Видевши Ајфелов торањ током дана и ноћу, нема ничега попут његове ноћне емисије. Спектакуларна посластица. Драго ми је што сте се вратили!
Вицтор В. Квок са Хаваја 17. новембра 2014:
Слажем се да је апсолутно смешно шта се дешава са овим познатим споменицима. Палац до сјајног чворишта.
Давид Гуион из Северне Каролине 17. новембра 2014:
И мислио сам да је „Закон о заштити Микија Мауса“ Соннија Боноа најсмешније петљање у јавном власништву о коме сам чуо! Ово спада у „Вести о чудним“!
Еиддвен из Велса 17. новембра 2014:
Дивно штиво, Рацхаел и научио сам толико тога. Ево још толико чворишта за обоје да их делимо овде.
Едди.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 16. новембра 2014:
травмај, посао са ауторским правима постао је веома велик посао, захваљујући добити која се може остварити ако неко крши ауторска права. Моје мишљење о овом случају са Ајфеловим торњем је да је узалудно, али можда се докаже да нисам у праву, ко зна?
Једноставно не могу да замислим да тражим све оне људе који су снимали ноћне фотографије (не приватнике, само оне који су их продали) и покушавајући да их натерам да поштују ауторска права. За мене је то губљење времена. Хвала вам што читате и коментаришете.
травмај из аустралије 16. новембра 2014:
Ваши чланци су увек информативни и занимљиви. Колико компликовано и наизглед узалудно, али ваљда моћи које имају разлога. Финансијски разлози. Такође нисам ни слутио да ауторско право на фотографију може бити тако компликовано.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 15. новембра 2014:
АлициаЦ, мислим да је поступак спровођења ауторских права изгледао тежи откако постоји Интернет. Што се тиче спровођења ауторских права на Ајфелов торањ, желим да им кажем „Сретно са тим“. лол Хвала на читању и коментарисању.
Линда Црамптон из Британске Колумбије, Канада, 15. новембра 2014:
Ово је занимљив чланак, Рацхел. Нисам знао да ауторско право на фотографију може бити тако компликовано! Сада треба још више размишљати о томе када користимо фотографије. Хвала вам што сте извршили сва истраживања и што сте их поделили у овом врло корисном чворишту.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 15. новембра 2014:
МсДора, мислим да ауторска права над зградом - без обзира на њен значај - вреде, јер ће ово бити превише тешко извршити, с обзиром на број фотографија у оптицају.
Али на крају, претпостављам да су једини људи који се ваде правници ауторских права. Када се нагодбе врше ван суда, непознато је шта се догодило у споразуму, али једно знам сигурно - адвокат је добио хонорар.
Посао за кршење ауторских права постао је веома велики посао због „пропаганде“, претерано едуковане јавности и невероватних оптужби за кршење ауторских права објављених на мрежи. Мислим да ако нисмо толико чули за то, не би било толико раширено. Али као и код свих ствари $$, и тужба треба зарадити пуно.
Све зависи од тога ко сте. Ограничења од 150.000 америчких долара по повреди пала су успут због тужби против музичких забављача који су направили такав пакет украдених песама. То су случајеви о којима чујемо и који су тужени за 3 милиона долара или више. Када се намире ван суда, волео бих да знам колики је доњи долар био у нагодби. лол
Хвала што сте прочитали мој чланак.
Дора Веитхерс са Кариба 15. новембра 2014:
Какав сјајан посао радиш, Рацхел. Ваше информације су занимљиве и важне. Разумем да људи желе власништво, али чини се да се посао са ауторским правима претвара у рат. Да ли вреди?
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 15. новембра 2014:
доручак, хвала што сте одвагнули ово. Слажем се.
доручакпоп 15. новембра 2014:
Не могу да прихватим зграду која има ауторска права. За мене ово није питање. Горе и занимљиво!
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 15. новембра 2014:
храбри ратниче, слажем се да би се реплике могле сматрати кршењем ауторских права, али ми је тешко да се омотам око чињенице да би зграда могла имати ауторска права!
Према ономе што сам прочитао у свом истраживању, Друштво у Паризу се бави само оригиналним осветљењем Еиффеловог торња (укључујући ватромет).
Надам се да ћу живети довољно дуго да видим како ће спроводити ово ауторско право, јер у мом свету су национални споменици управо то - национално - који припадају народу тако да сви могу уживати.
Читаво ово питање је смешно и волео бих да сам судија који седи у случају - избацио бих их све ван суда. Хвала на читању и на ставовима. Ја сам тамо са тобом!
Схауна Л Куглање са Централне Флориде 15. новембра 2014:
Рацхе, ово је смешно! То су светски познате иконе. Нема смисла очекивати да људи не снимају и не деле фотографије. Што се тиче Ајфеловог торња, чини се да постоји низ закона који проширују ауторска права са ноћног приказа стогодишњице на БИЛО КОЈЕ И СВЕ ноћне приказе. Зашто их стављати ако не желе да људи снимају кадрове ради потомства?
И зашто Ајфелов торањ у Лас Вегасу није кршење ауторских права? То је реплика оригинала. Е сад, то је копирање нечијег рада, зар не мислите?
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 15. новембра 2014:
ДДЕ, хвала на комплименту и читању мог чланка.
Девика Примић из Дубровника, Хрватска, 15. новембра 2014:
Информативан и увек тако користан. Ваша идеја у писању овог чворишта је свима најважнија.
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 14. новембра 2014:
Јацкие, хвала ти што си одвојила време да прочиташ мој чланак. :)
Јацкие Линнлеи са прелепог југа 14. новембра 2014:
Опа како је ово лудо! Изгледа да је луди свет и да не постаје ништа боље. И мене више нема, имам е-пошту пуну да је стигнем. Трудим се и то је све што могу да обећам! лол
Рацхаел О & апос; Халлоран (аутор) из Сједињених Држава 14. новембра 2014:
биллибуц, хвала вам пуно на читању и на вашој сталној подршци. Ја то веома ценим.
Билл Холланд из Олимпије, ВА 14. новембра 2014:
Увек информативан. Ваше истраживање је увек врхунско. Што се тебе тиче, надам се да је сада са тобом све у реду. Немојте се трудити да је стигнете .... само почните свеже и будите свежи. Сви смо имали времена када су нас позивали из ХП-а. Људи разумеју.